Поштовани господине Вељовићу,
У циљу решавања конкретних проблема (о којима смо дискутовали на радном састанку 13.02.2013.године), предлажемо Вам решавање два проблема која су приоритетна, а то су:
- Радно време полицијских службеника у 1 и 2 батаљону опште намене Полицијске бригаде, као и радно време чете из 3. батаљона за специјалне намене која прати њихове смене и
- Набавка одговарајућих-специјализованих службених возила за потребе Полицијске бригаде.
1. Радно време
Полицијски службеници у 1 и 2 батаљону опште намене Полицијске бригаде, због нередовности у раду нису у могућности да испланирају своје приватне обавезе (породица…), из разлога што распоред рада (свакодневно) сазнају тек после 17,00 часова, а смене за наредни дан су непредвидиве, па су се због тога обратили Синдикату српске полиције да се са командантом Полицијске бригаде и Дирекцијом полиције покуша пронаћи за обе стране, прихватљиво решење.
Свесни смо да се радно време усклађује са потребама за ангажовањем јединице, а које диктирају задаци достављени од стране ПУ за град Београд. Мишљења смо да би са бољом комуникацијом „ПУ за град Београд – Полицијска бригада“, као и планирањем службе у оквиру Полицијске бригаде, могло доћи до алгоритма који би се могао применити приликом израде распореда, а са којим би полицијски службеници добили тражено редовније радно време што би допринело лакшем организовању породичних и других обавеза полицијских службеника.
Синдикат српске полиције предлаже трајно решење проблема радног времена полицијских службеника 1. и 2. батаљона опште намене Полицијске бригаде, а то је:
- формирање-попуњавање још две чете у 2. батаљону опште намене (које још нису формиране-попуњене),
- попуњавање 4. батаљона за обезбеђење одређених објеката и личности који би преузео обезбеђење штићених лица које сада обезбеђују 1. и 2. батаљон опште намене.
Напомињемо да би решавање ових проблема омогућило ефикасније обављање радних обавеза и задатака.
2. Возила
Предлажемо да се формира независна стручна комисија МУП-а, која би у присуству делегације Синдиката српске полиције, извршила контролу техничке исправности појединих обележених службених возила која се налазе у употреби у Полицијској бригади, као и преглед и утврђивање потребних преправки и недостатака на службеним возилима, првенствено на обележеним службеним возилима марке-типа ”Fiat – Ducato” (у којима недостаје систем за грејање задњег дела возила, седишта (у задњем делу истих) нису довољно размакнута, тако да када се сместе два полицијска службеника са комплетном заштитном опремом један мора да седи на пола седишта), и обележеним службеним возилима марке-типа ”Peugeot – Boxer” (у којима су иза седишта за возача и сувозача, смештена још три – четири полицијска службеника на тапацираној клупи, без грејања, без прозора на вратима и без могућности да прате стање ван возила).
У циљу повећања ефикасности рада и обављања послова неопходно је да се за потребе Полицијске бригаде изврши набавка следећих возила:
- 10 (десет) необележених путничких возила мање кубикаже, за послове и задатке обезбеђења одређених објеката и личности у Полицијској бригади, (која би се користила за „дужи“ рад у месту због грејање и хлађење, у зависности од временских услова), а све у циљу замене дотрајалих и неисправних (технички) возила која се тренутно користе.
- Једно возило веће кубикаже (мин. 2000ccm), а које би било коришћено на непосредном обезбеђењу и пратњи штићене личности (Љубише Бухе – Чумета), на територији Републике Србије
- 5 (пет) обележених теренских путничких возила – „Џипови“, за посебне задатке (возило у које се „комотно“ могу сместити четири до пет полицијских службеника са заштитном опремом за ЈРМ и штитом, а по потреби и панциром и оружјем дуге цеви), што би нам омогућило брже и ефикасније извршавање истих.
- 5 (пет) обележених службених возила марке-типа ”Fiat – Ducato”, наменски преправљених за превоз једног одељења полицијских службеника са заштитном опремом за ЈРМ.
Са поштовањем,
председник
СГ Полицијска бригада
Дејан Величковић
Да ли си икада чуо за спојена седишта у аутобусу или минибусу?
Да случајно седишта о којима ти причаш нису случајно фабрички спојена?
Где се обезбеђење објекта врши лежећи у необележеном путничком ауту које је паркирано у близини улаза у неку зграду одакле се боље види кафић и фризерски салон, а које троши 500 литара бензина месечно?
Да постоји правна држава, Љубишу Буху би чувао онај ко је плаћен за то од стране МУП-а, и Министарства Правде, доделио би му статус и заштиту сходно статусу, па не би он витлао по Србији како он хоће у ауту од преко 4 000 кубика.
Да постоји могућност, возни парк би требао бити зановљен старо за ново.
Шта ти значи да се возиш џипом по Београду, са дугим наоружањем, да ли је то слика полицајца у Београду 2013 године?
Још се ниси извинуо за габарита кућице које си налупетао.
Да сте прави синдикат, као што нисте. борили би се за права свих, а не појединаца, и личне интересе истих.
Зашто не изборите УТС?
У МУП-у постоји много полицајаца који немају стан, живе као подстанари, од једне плате, а не подносе лажно пријаве за наплату путних трошкова јер имају достојанства и части.
Колика је вредност мог радног сата?
Зашто ме браниш од послодавца? Ја могу да радим 200 сати месечно, ако ми плате, а за то морам да знам колико вреди мој радни сат. Из тога ћу ја да изводим математику, ти ми не требаш.
П.С. Молим аутора, да ми одговори, када је задњи пут ставио опрему на себе, и сео на пола седишта у Дукату.
Мислим да када си ти то радио те послове, возио си се у старом Ривалу, а тада ниси имао петљу да се буниш.
Безимени колега,
Радо бих те назвао поштованим, али не могу да поштујем човека без имена. Захваљујем Вам се на томе што пратите и поштујете рад Синдиката српске полиције. Жао ми је што још увек немате храбрости да уместо имена „Колега“ напишете лично име. Стога критике могу бити позитивно схваћење само ако су добронамерне а то се цени потписивањем пуног имена.
Свако ко из прикрајка добацује а притом се стиди свог имена, можда није добронамеран већ пакостан или злурад. Но свако питање заслужује и прави искрени одговор.
1. Возила “Fiat – Ducato“ набављена су из теретног програма, прерађена у неким од Баточинских гаража и заслужују пажњу синдиката а можда и истражних органа. Седишта у њима нису спојена већ за сваког полицајца појединачно постоји седиште (сем задње клупе) а та седишта нису довољно размакнута да би људи у оклопима седели удобно, већ седе ускошено на пола седишта!
2. Та седишта из теретног програма “Fiat – Ducato“ нису фабрички спојена, осим задње клупе.
3. Питање је сасвим нејасно а имам утисак да се алудира на то да полицајци који врше обезбеђење некоректно обављају дужност, што је сасвим нетачно!
4. Браво, слажемо се у потпуности и одавно радимо на таквим проблемима.
5. Могућност увек постоји ако старешне, попут Вас, истрају и притискају више истанце. Зато смо ми ту, да погурамо где је стало и где ви старешине немате прођу!
6. Значи свима нама да прописно будемо уочљиви и заштићени, да имамо панцире и наоружање, да не изигравамо лаку мету. Ваљда Ви као високи старешина треба да бринете за безбедност својих људи и обезбедите дуго наоружање, за део интервентних група а да то не буду аутоматске пушке.
7. Немам коме и зашто да се извиним, да је кућица била по прописима не би била замењена другом већом.
8. Да смо прави синдикат доказују наша дела и настојања, као што доказује и Ваше анонимно присуство на овим страницама и интересовање које сте показали.
9. Биће нам посебно драго да нам се придружите и дате свој допринос у томе. Врата су Вам широм отворена, ми не правимо разлику између старешина и обичних полицајаца.
10. Сасвим се слажемо, наш циљ је професионална и поштена полиција, ССП је учествовао у изради правилника, чекамо на усвајање а свако ко крши закон треба да одговара. Иза таквих људи синдикат неће стајати.
11. Реците нам Ви колика је вредност сата, као старешина то ваљда знате.
12. Законом је јасно прописан број сати месечно, прековремени рад као и законски минимум између две смене. Само у оквирима закона се може поступати, а ко жели да ради и више од 200 сати Ви му омогућите ако то појединац жели.
13. Од 1992. године с поносом радим у БП, прошао сам све и свашта, па и рат на КиМ, без изостанака. С обзиром да имам 43 године, и да сам угроженог здравља заслужено радим у 4. батаљону на обезбеђењу објеката и личности и тога се не стидим.
14. Што се моје петље тиче, довољно видимо тиме што сам се потписао пуним именом и презименом за разлику од твоје петље а који се скриваш иза имена «Колега».
samo ću se kratko osvrnuti na komentar takozvanog “KOLEGE”,
-prvo i osnovno ti nama nisi kolega,po načinu na koji pišeš verovatno si starešina visoko pozicioniran u PB ili si najobičniji poltron koji skuplja poene
-drugo,ti si našao nama da pričaš kako izgleda unutrašnjost u Rivalu ili Dukatu.Što da nisi ti možda sedeo u njemu pod punom opremom ,naravno da nisi već si se vozio kao maneken u nekom od džipova
-treće,petlja koju ti tako gordo i smelo spominješ nažalost je nepoznanica za tebe.Lako je sedeti u loži i izdavati naređenja,nešto se nesećam da sam nekog od vas video ispred mene kada su bile demonstracije ili sukobi sa navijačima.
-četvrto i poslednje, pošto me smara a i ne osećam potrebu da tebi objašnjavam bilo šta od ovoga. Normalno je da tebi neodgovara da se kaže istina o PB i način na koji policajci i sa kakvom opremom obavljaju svoje zadatke,jer si se udomio u neku od fotelja pa tako lepo do penzije.
Ovim putem bih pohvalio rad predsednika SG PB Dejana Veličkovića,samo napred uz tebe smo.
Nemam potrebu da pratim rad vaseg sindikata, ali volim da budem upoznat 🙂
Iz odgovora gospodina Velickovica ne vidim ni jedan konkretan odgovor na postavljena pitanja KOLEGE sem potenciranja da kaze svoje ime i ne bude KOLEGA….